Вправа 1. Молекула озону.
Завдання.
У середовищі програмування Lazarus
створіть проект, форма якого містить малюнок, із файлу Ozon.jpg.
При натисненні кнопки Збільшити
розміри малюнка збільшуються, при натисненні кнопки Зменшити – зменшуються:
Коди для кнопок:
Збережіть проект у папці під назвою "Молекула озону".
Вправа 2. Графічні примітиви.
Завдання. Розробіть проект у середовищі Lazarus, у якому, при кліку мишею по фігурі відбувається її зафарбовування кольором, обраним у групі перемикачів Колір, або застосовується стиль заливки,
який обирають у групі Заливка при кліку на другу фігуру.
Властивості об'єктів форми:
Коди:
1) Подія OnMouseDown stEllips
2) Подія OnMouseDown stRectangle
Збережіть проект у папці під назвою "Графічні примітиви".
Немає коментарів:
Дописати коментар