19 бер. 2017 р.

Робота з графічними об'єктами в Lazarus

Вправа 1. Молекула озону.
Завдання. У середовищі програмування Lazarus створіть проект, форма якого містить малюнок, із файлу Ozon.jpg. При натисненні кнопки Збільшити розміри малюнка збільшуються, при натисненні кнопки Зменшити –  зменшуються:



Властивості об'єктів форми:


Коди для кнопок:
Збережіть проект у папці під назвою "Молекула озону".
Вправа 2. Графічні примітиви.
Завдання. Розробіть проект у середовищі Lazarus, у якому, при кліку мишею по фігурі відбувається її зафарбовування кольором, обраним у групі перемикачів Колір, або застосовується стиль заливки, який обирають у групі Заливка при кліку на другу фігуру.
Властивості об'єктів форми:
Коди:
1) Подія OnMouseDown stEllips
2) Подія OnMouseDown stRectangle
Збережіть проект у папці під назвою "Графічні примітиви".

Немає коментарів:

Дописати коментар